miercuri, 19 noiembrie 2014

Vacanta la munte


                                                                Am petrecut un sejur de cateva zile cu familia mea 



                                                          

        
                                                                                                                                                                                A fost o vacanta frumoasa , in ciuda faptului ca afara era frig si mai ploua din cand in cand, dar nu am bagat in seama vremea rea si ne-am distrat la maxim,  Am vizitat mai multe locatii, am facut plimbari pe jos.
Am iesit seara la masa in oras , bineinteles ca am gatit si la pensiunea la care am stat , am avut bucatarie proprie a fost foarte frumos.  
Sa distrat mai mult copilul , dar si noi pe langa el.

                                         
                                        
        

Sper sa mai avem timp pentru o vacanta la munte si la vara, mie imi place mai mult vara la iarba verde si aer curat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu