joi, 22 ianuarie 2015

Dor de vara.

Ma uitam de curand prin computer si am dat de folderul  cu floricelele mele din gradina,uitandu-ma la toate cele de pe acolo m-a apucat nostalgia si mi-a venit dorul de vremea calda si placuta din timpul verii...Acum ma uit pe gem si vad numai ceata,cerul gri ,totul e neplacut si iti da un stres de nu il poti tine...Cea mai frumoasa perioada din an este vara,dupa parerea mea,si este anotimpul meu preferat,unde totul e verde,pomii plini cu fructe gradinile pline cu flori de toate felurile,,,Ador florile si am mare grija de ele...Mi-e dor sa stau in gradina sa le vorbesc crinilor mei,trandafirilor,lalelelor...sa le simt parfumul...:)


Crini imperiali multicolori.




  Trandafiri roz,parfumati..



Abia astept sa revina caldurica sa iasa floricelele...;)

Un comentariu: