luni, 26 ianuarie 2015

Produsele de la L'OCCITANE sunt cele mai bune

Ca orice femeie care se respecta am folosit foarte multe produse cosmetice de infrumusetare, pentru corp, pentru ten dar si pentru par.  Am cumparat produse de la L'occitane , insa, pana acum am folosit produse  L'occitane din gama'' corp si baie'', deodorante si geluri de dus care m-au multumit. As vrea sa mai incerc pe viitor si alte produse de aici pentru ingrijirea tenului.

 Insa, nici tenul meu nu sta foarte bine, as vrea sa testez cremele hidratante  pentru  ingrijirea tenului  pentru ca am o problema mai veche cu tenul uscat. Iarna datorita frigului, vantului si temperaturilor scazute problemele tenului se accentueaza si are nevoie de o mai mare atentie si de produse mult mai eficiente. 
De aceea, as vrea sa incerc  Crema hidratanta cu extract de Angelica pentru ca aceasta confera hidratare imediata si protejeaza pe parcusul intregii zile avand grija sa-mi protejeze tenul si sa-l hidrateze.

                     

Dar, tenul are nevoie de hidratare si prospetime si pe timpul noptii, iar Crema de fata extraconcentrata pentru noapte. este ideala pentru a completa crema folosita pe timpul zilei. Avand o actiune de 3x mai mare decat cremele obisnuite, reducand ridurile in profunzime si extractul de echilleum ajuta la procesul de exfoliere a pielii.
Daca vreti sa va pastrati tenul curat si ingrijit puteti  face o vizita pe ro.loccitane.com




Succes ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu